bukaga Kızlar bebeğim 13 aylık oldu ama sütüm iyice azaldı, sağdıgımda 50-60 cc zor cıkıyor gunde 200-250 cc süt içiyor demek olur. Bu yeter mi yoksa mama ya da devam sütü ile desteklemeli miyim? ( ek gıda alıyor kahvaltı öğle yemeği yogur vs)
Madam bukaga ek gıda alıyorsa başka bir şeye gerek yok dedi doktorum ayrıca senin o sağdığından çok daha fazla çıkıyordur emmeyle sağma arasında çok fark oluyor asla öyle az çıktığına inanma emerken farklı oranda salgılanıyor
YagizOsmaninAnnesi doktorumuz bize 1 yaşına geldiği için artık anne sütü veya mama olsun ama normalden daha az içebilir çğnkü ek gıdayı artık sabah öğle akşam ara öğün şeklinde yediği için demişti. yani ek gıda nın yanında destekleyici olur canım birde sağma ile emme arasında çok fark var emmede daha fazla çıkar
bukaga YagizOsmaninAnnesi ayy insallah emmede daha cok cıksn cünkü yetmiyor diye korkuyorum dedgn dogru azalttı zaten o da yavas yavas ana öğün olmaktan cıkıyor artk süt ve mama