Dorukata1 Oğlum 9 aylkk Alkış Bay bay Öpücük atar Gel baba cici dede nene gjbj şeyler söyler İsmine bakar Ama gelelim bi yere gidince evde ki çocuk gidiyo başka biri geliyo sanki sessizleşir direk ben bunu anlamıyorum kızlar bebeği böyle olan var mi
Suradevelioglu Dorukata1 bence normal bir durum çoğu çocukta oluyor bu kalabalığa alışmakta zorlanıyorlar . Benim teyzemin oğlu da öyleydi alışsın niye neler yaptılar neler ama olmayınca olmuyor, öyle büyüdü çocuk şimdi de durduramıyorlar 🤣
Buse6671 Aynı 12 aylık kalabalığa zor alıştırdık ağlıyor birilerini görünce evdeki gibi uyumak istiyor etraf yabancı geliyor alışamıyor