Ballicoregimm Kızlar her sabah 6da uyanmaktan çok yoruldum artık. Yok mu bunu en azından bi 7-8 yapmanın bir yolu? Bu 12 saat uyuyan bebeler nasıl uyuyor ben anlamıyorum. Gece 21.30-22.00 arası uyuyor, sabah 6 olur olmaz uyanıyor. 20 aylık olmak üzere.
elf0 Ballicoregimm 2 buçuk yaşında kızım şuan ben de onu sorguluyorum 😭 gittikçe düzelmesi gerekirken daha da beter oluyo uyumicam diye diye ağlayarak kalktı yataktan şimdi salonda birbirimize bakıyoruz milletin çocuğu gece kaçta uyursa uyusun hava karanlıksa 9 10 a kadar uyur biz 2 yaşına girdiğimizden beri 9u bile göremez olduk yok mudur bunun bi çaresii 😩😩😩
MiniKaya Ballicoregimm benim oğlumca 6 buçuk 7 de klkıyor artk bünye kaldırmıyor vallaha yemeğini yediriyorm altını alıyorm odanın kapısını kapatıyorm oyuncaklarını veriyorm annecim ben az uyim sen oyna diyorm ağzına atacak yine atıştırmalık veryorm 10 dk kestiriyorm arada kalkıp napıyor diye bakıyorm bazen o geliyo anne diye öyle uyuyorm biraz 16 aylık
Yagmursonrasitoprakkokusu Ballicoregimm benim oğlum doğdu doğalı erkenci. 6 da ayaktadır her zaman. Şu an 17 aylık, ne yaptıysam 6 da uyanmaktan hiç vazgeçmedi. 11 12 de uyutmayı bile denedim, o zaman da hem gece daha çok uyandı hem de yine değişen bişey olmadı gene 6 da ayaktaydı
HazarEnsar Sukur edin walla benimkiler 4’te uyaniyo dahada uyumuyo sallamaktan artik helak oldum ama onalrda tik yok gece uykuya gecisde zatwn sorunlu 2’de uyuyolar ben artik pes ettim. Doktor D vitamini onerdi eksik olunca uykuya dalmakta sknti cekiyomus belki faydasi olur deneyin
Ballicoregimm HazarEnsar ayy nasıl ayakta duruyorsunuz destekçiniz var mı bari? D vitamini kullanıyoruz teşekkür ederim
Ballicoregimm elf0 bize hiç uğramadı 9 🤦🏻♀️ bilmiyorum niye böyle de İnstagramda görüyorum 8de yatıp 8de kalkanları imreniyorum onlara. İnstamom olsak sanki her şey çözülecek gibi 😅
pilavustutavuk Ballicoregimm hani aslinda ideal saatte uyuyup kalkiyor. ama bence sabah 6 da kalkmasinin sebebi aksam gece uykusuna gec gecmesi. oglen 13:30 da uyandi diyelim, gece uykusuna en gec 9 da gecmis olmasi lazim. gunun yorgunlugu ile erken kalkarlar. gec yatsin gec kalksin durumu bebeklerde olmuyor. aksine ne kadar gec yatarlarsa yine erken kalkiyorlar. oda yorgunluktan iste
Ballicoregimm pilavustutavuk evet tabi zaten geç yatınca asla geç kalkmıyorlar. Biraz daha erken yatırayım o zaman inşallah işe yarar. Teşekkür ederim 🌸
Ballicoregimm MiniKaya ben de öyle yapıyorum biraz kestirdim de yeni uyandım şimdi 🤭 yoksa ne gözümü açabiliyorum ne de başımı kaldırabiliyorum
Ballicoregimm Yagmursonrasitoprakkokusu 11-12 denemedim. Sadece oğlumun bazen 11e doğru ötelediği oldu. Bugün de 8 buçukta yattı bakalım ne olacak. Önceden de hep 8de yatardı o zaman çok erken kalkmazdı böyle ama küçük olduğu için çok uyuyor diye düşünüyordum