Neseli5 elbette üzüldüm,herşeyine ya görüntülü konuşarak yada akşam videolarda şahit oldum ama Çalışmamak da beni çok üzerdi. Bir kadın olarak her zaman kendi ayaklarım üzerinde durmayı tercih ederim. Türkiye’nin en köklü üniversitelerinden mezun olup ki gene kendi imkan ve çabalarımla,sonrasında mesleğimi icra edememek beni Mental anlamda çok yoracaktı ve asla verimli bir anne olamayacaktım. Çalışıyor olduğum İçin bir gün bile pişmanlık duymadım. Oğluma güzel bir gelecek de çalışmamın bir diğer amacı. Kendinizi üzmeyin,strese sokmayın işe başladığınızda herşeyin ne kadar kolay olduğunu ve çocuğunuzla ilşkinizin de daha sağlıklı bir hal aldığını göreceksiniz. Eğer çocuğunuza bakacak kişiye yani annenize güveniyorsanız geçerli tabii bunlar. Benim oğluma eşimin annesi baktı,halen o bakıyor arada bir annemle dönüşümlü olarak. Bu zamana kadar asla gözüm arkada kalmadı.