2 aylık bebeğim var . Kakasını yapamıyor ne denediysem olmadı bugün ikinci kez mecburen fitil verdim. Kakasını yaptı gazını çıkarıyor hala ağlıyor . Artık kafam kaldırmıyor o ağlayınca bende ağlıyorum . Dün sabah 9 da bile ayaktaydık hiç uyumadık . Ailem uzakta biz gurbetteyiZ . Ne zaman geçecek bu sancılar artık dayanamıyorum. Sütüm bile en dip noktaya kadar azaldı . Kafayı yicem