Baakpnr- Resmen uyku gerilemesi yaşıyorum , 2 gündür uyuyamıyorum.Kızım yarın 4. Ay atağına girecek ben ondan önce girdim . Uykum var uyuyamıyorm sabah 7 e kadar direniyorum resmen 🥺 hep bebeler mi yaşayacak annelerin de oluyor demek ki atak haftası 😃
Sarpmomy Baakpnr- aynı durumdayız cocuk 2 de uyandı uyuyor ben hala evin içinde deli divane gibi dolaniyorum uyuyamiyorum asla 😔
Balim38 Baakpnr- ben her gün sabah 6 7 de uyuyorum. 11 de bebeğimle uyanıyorum sabaha kadar uyumama sebebim gece uyuyunca bebeğimi duymuyorum ve aç kalıyor. 2 3 defa böyle olunca bende bu yolu buldum . sabaha kadar 2 öğün doyuruyorum 🙈