S_seylek60 hamak beşik bizde de var fakat uykuya tam dalamıyor hıçrıyor eli kolu rahat durmuyor kendı kendını uyandırıyor bazen de gögsümde uyumak ıstıyor gözler gıdınce besıgıne koyuyorum anlıyor uyanıyor bende ısrarla tabi gögüste uyutmak ıstemıyorum orda alısması beni mafedecek