reynwoman ben 12 ile 15gun arasında hamile olduğumu öğrendim,test yaptım,kan verdjm, ultrasona girdjm taki,12.gun arasında test yapıp silik çizgi gördüm sonra tekrardan test verdim değerim düşüktü ama hamile olduğumu söylemişti doktor,bekleyin, derim ilaç vs asla kullanmayın, adet olana akada bekleyim baktınız olmuyorsunuz arada test yapın