Bambamorhan 11 aylık yaşına az kaldı. Sezeryan doğum yaptım ve 100 kilodsn sadece 8i gitmişti doğumdan sonra. Diyetisyene başladığım zaman 90 kiloydum. Yaklaşık 2 buçuk 3 aya yakın gittim diyetisyeni bıraktığım zaman da 81 kiloydum. 2 öğün ve 2 de ara öğünüm vardı. Diyetisyenim çok yedirerek verdiriyordu kiloyu. İlk başladığım zamanlar günde neredeyse 12 dilim tam buğday ekmeği yiyordum ama ona rağmen veriyordum. Öğün saatlerimi hiç atlamadım, eğer saatim geçtiyse o öğünü es geçtim ve bir daha ki öğüne kadar bir şeu yemedim. Akşam 6 sondu 6dan sonra eğer acıkırsam sadece salatalık veya leblebi yiyebiliyordum.akşam yemeklerinde bir koca bardak ayran+soda ve bol yeşillik yiyordum ki bunun faydasını çok gördüm. Sabahları aç karnına ya kefir içiyordum ya da akşamdan beklettiğim cevizli suyu. Bu şekilde gitti sonra diyetisyennin tartı ayarıyla oynadığını fark edince bıraktım orayı. Kendim yapmaya çalıştım 78e düşmüştüm ama bu ara çok saldım ve tekrar almışım. Dün gece sahurda tekrar başladım. Ekmeği tamamen hayatımdan çıkarttım bu benim tercihim, vücudun karbonhidrata da ihtiyacı var ama ben ramazan bitene kadar asla ekmek yemiycem. Kendime göre bi düzen oluşturdum, akşam iftarda istesemde bir tabağı geçmiyordum zaten ama çok ekmek yiyordum, onu kestim. 1 tabak yemek yiyip bir de yoğurt yiyip kalkıyorum. İftardam sonra acıkıyorum o esnada da kepekli galeta yiyorum. Haftanın 4 günü Leslie demiştim ama baya araştırma yaptım ve 1 ay düzenli yapan insanların bedenlerinde ki değişimi görünce bende 1 ay ara vermeden yapmayı düşünüyorum yarın başlıycam, 6 gün sonra da verdiğim kiloyu yazıcam