yardim edin bebegim 3 aylik ve suan balgam ve burun tikanikligi yasiyoruz o nefes alamadikca benim icim ciz ediyor burun aspiratörü ve serum fizyolojik aldik kullaniyoruz aksam üstünden beri ama devamli tikaniyor kakasinida mukuslu yapiyor vücudu atmaya calisiyor ama iste benim icim rahat etmiyor neler yapabilirim sadece anne sütü kullaniyoruz