GizemElf Merhaba hanımlar 13 marta doğum yaptım bebeğimin bir gözü çok fazla sulanıyor normal mıdır 😓
tenceretavakuskana GizemElf gozyası kanalı tıkanıklıgı olablır,ruzgar ve ısıktan etkılenmıs olabılır ek olarak başlarını usutuncede gozlerde sulanma ve kızarıklık olur🙏🏻Bı doktora danısın kısa surede 💖
Salihabilgi GizemElf bizimde aynı sorun olmuştu doktorumuz göz masajı tavsiye etti. 1 yaşına kadar geçiyormuş sanırım
Bilinmeyennn GizemElf hic yaşamadım oğlumda bilmiyorum. Insalalh kotu bisey değildir, netten bakın bi bide
Bilinmeyennn GizemElf netten ben baktım su anda da göz yasi kanalları tıkalı olabileceği doktora başvurulması gerektiğini söylüyo. Capaklanma da var mi?
Seyyid_Ali_2021 GizemElf doğduğun da oğlum da da aynı sorun vardı. 2.ayına kadar düzelir demişti takipli dokturumuz dediği gibi de oldu düzeldi şuan 9 aylık hiçbir sıkıntı yok
Adtmoms Benim oğlum şuan 3 aylık aynı sorun bizde de vardı. Sık sık gözyaşı masajı yapın ve ılık nemli temiz bir bezle gözlerini silin ben öyle geçirdim.