Meraba anneler
Gebelikten önce 48 kiloydumm doğuma gittiğimde 66 olmuştum bana yaramamışto kilo ama biraz da olsa yine vücudum iyiydi bebeğim 6 aylık oldu emziriyorum ama sütüm de azalmaya başladı şuan yine 48 kiloyum yemek yiyemiyorum emzirdiğim için hangi ilaç iyi gelir iştahımın artmasını istiyorum önerebileceğiniz bişey varmı doktorumla konuşup başlamak istiyorum kilo almak istiyorummmm