1kz1ogln_ Voleddurderkum bizimkide sırtını kasitiyor doktor kaşıntı için ilaç verdi ama devam etti tekrar götürdüm psikolojik olabilir dikkat çekmeye çalışıyor istediğinde kaşıyin dedi sizin durumu ne elinin içinde bişey varmı yoksa sebepsizce mi yapıyor
Voleddurderkum Prensescik ya bnde oule tahmin ettin suan bisey gözükmüyor ama 3 4gundur kasiniyor kizariklik az var
Voleddurderkum 1kz1ogln_ hayir uykudayken bile kasi anne diyor bnde dikat icin degil belliki bir sikinti vae