Evamm001 Kızım üç gecedir bogaz enfeksiyonu nedeniyle ateşli şu an da ölçtüm ateşi yok ve 34 civarında üzerinde bir zıbın bir tişört var ince çorap ince pijama var tehlikeli mi ateşi sizce ? Birşey olmaz demi üşümüş mü acaba
dygusalmom97 Evamm001 tehlikeli eğer doğru ölçmüşse. Varsa başka bi cihazla tekrar deneyin direk acile gidin çok düşük
Deletedmom_109 Evamm001 ya bebeğiniz çok çok üşüyor -hatta donuyor nerdeyse-ya da ateş ölçerde bir problem var.
Evamm001 BuluttBey hipotermi nasıl oluyor rahat uyuyor bebeğim baya huzursuz değil belli etmez miydi kendini
Evamm001 BuluttBey canım doktora gittim normal ateş dedi dönüşte de özel de emin olmak icin ölçtük ateşi ikiside 36 civarı dedi ve biraz soğuk vücudu üşümüş dedi e bende 3 gündür atesli diye üzerine kalın birşey atmadım haliyle korktum şükür Allah’a birşey çıkmadı
Evamm001 Deletedmom_109 çok kullandık olabilir üç gündür aç kapa aç kapa belki bozulmuş olabilir başka türlü korkuyorum
BuluttBey Bu arada ateşi var dediğiniz için ateş ölçerin bozuk olduğunu söyledim eğer bozuk olmadığına eminseniz direk ısıtma yapılıp acile gitmesi gerekir
yedinmiannecim Evamm001 hipotermi de vücut ısısı yanlış hatırlamıyorsam 33ün altına düştüğünde olumsuz sonuç doğurur. Allah korusun
Bademmmmmm Evamm001 bence hemen acile gidin hipotermiye girer Allah korusun eminmisiniz ateş olcerin sağlam olduğundan
BuluttBey Evamm001 34 üşümekle olcak bir değer değil ciddi müdahale gerektirir. ama genel durumu iyi olduğu için ateş ölçeriniz bozuk bence.Ayrıca baktırın çocuğun ateşi olda farkedemezsiniz.