2melekkannesiii önce doktorun kendisi iki bacağı birbiriyle ölçüyor, sorun yok ama yine de röntgen çekelim dedi. Evet elindeki cihazla bakıyor röntgen çekiliyor. Bence sana öyle geliyordur düzgünce ölçemiyorsundur. Ben de hep anneme diyodum ki anne bir bacağı daha mı uzun sanki? Annem de bana kızardı evham yapma diye :)
korkma annesi biz çok pimpirikliyiz bize öyle geliyor ayrıca 1 2 cm nasıl anladın çok hassas ölçüm gerekir , sana öyle geliyordur. Ha ayrıca senin dediğin gibi 1-2 cm lik bir fark değil ki insan vücudu hiç bir zaman orantılı değildir .