Melinastro öyle saçma laflar etmeyin,biliyorum en çok anlayanlardan biriyim benim bebeğim de 10 aylık olacak ve öyle çektiriyor ki bana doğduğundan beri,oturmadan emeklemeye başladı asla durmuyo uykusu hep problemli ve şunu itiraf edeyim cinnet geçirecek hale geldim bagirmaktan da öteye gittim kolunu yada yüzünü sıktığımi hatırlıyorum evet vicdan azabı cekiyo insan ama biz de bı insaniz sen de bı insansin ve bebeğini senden daha çok seven kimse yok o yüzden kendine bela okuma bunu yapan tek anne de değilsin buna emin ol,iyi bişey olduğu ivin demiyorum ama bizde etten kemikteniz,bı sabrımız var,dayanma gücümüz var,gün içinde başka sorunlarla da bogusuyoruz o yüzden sadece günü geçirmeye calis..yapacak bişey yok canları sağ olsun demekten başka elden gelir bişey yok