Merhaba kızlar 46 günlük bebeğim var 2. Cocugum ilkinde 1 hafta içinde gecmisti bu sefer neden böyle oldu anlamıyorum çok aciyo yaniyo durduk yerde bile yanarak ağrıyor avent göğüs kalkani kullanıyorum kalkansiz zaten hiç duramam heralde acıdan lansinoh zeytinyağı ayvacekirdegi karbonatlı su hepsini denedim fayda etmedi sağlık ocağı doktoruma krem yazdırdım fito madecasol fucidin ucunu karıştırıp kullandim hala kullaniyorum ama hiçbir fark yok sol göğüs ucunda sadece acı var sağda ucu beyaz olmuş en çok acıyan o varmi benim hibi böyle uzun süre çeken çareyi çözümü neyde buldunuz😥 vallahi sezeryan acısı bile hiç kaldi bunun yanında maddi imkanım olsa emzirmeyi bırakacağım o raddeye geldim😔