Hypatia1 çok güzeller çünkü ve temizler. Birde birdaha aldığınız fiyatlara alamazsınız. Bence fikir de değiştirirsiniz. Yeriniz varsa güzelce paketleyip kaldırın derim. Yine siz bilirsiniz. Hem çok yeniler hemde adı 2. El olduğu için değerinin altına gider 😊