Bizim arka oda sıcak ön oda soğuk o kadar saçma bi ısı ayarı var ki kendi odası sıcak olduğu için tulum altına sadece zıbın giydiriyorum uyandığında mutfakta veya oturma odasındaysak uzun kollu giydiriyorum. Hoş hareketlilikten her türlü terliyo ama yapacsk bişey bulamadım