Asel_0803 Düzenli sağarak arttırabilirsiniz diye düşünüyorum bol suda için tabi. Her beneğe emzirmeyi bırakırsak işimiz var 🤭 Sütün gaz yapiyo mama ver diyenler var bende de, ettikleri lafa pişman ediyorum. Bebeğiniz için en sağlıklısı sizin sütünüz, aptal saptal cümlelere kulaklarınızı tıkayın