Merhaba anneler, bebeğimi sütten kesmek zorunda kalicam bu hapı hangi doktor yazıyor kadın doğum mu yoksa dahiliye veya sağlık ocağı da yazar mı ? Mastit geçmişim var sütun göğsümde birikmesi benim için çok kötü bir durum doktora gidip yardım almalıyım