Erayalpp 9 ay oldu sezeryan olalı bugün biraz koştum voleybol oynamıştım şuan sezeryan yerimde bir ağrı sertlik şislik var sıkıntı olmuş olabilir mi acaba çok korkuyorum orası bir daha açılacak diye gecermi acaba yarına falan
FoamSea Erayalpp senemizi doldurana kadar fazla zorlama yorulma üşütme gibi şeylerde maalesef ki tam anlattığın gibi şeyler yaşıcakmışız canım o yüzden bana doktorum 40 ndan sonra yürüşe başla ama 1 sene sonra spora başla iç dikilerşn iyice iyileşsin ve karın kasların kendini toparlasın demişti 🤷🏽♀️
Erayalpp anayimbenn hep bunu cekicez yani halbuki azıcık oynadım yarım kalmak dedikleri bu olsa gerek o zaman 😔
Erayalpp FoamSea bundan sonra dikkatli olurum artık çekilmez Bu ağrı ya hayır birde hakkını vererek oynasaymışım herhalde ben perttt olacak mışım hareketli Bi insanım da duramıyorum ki sonra canım yanıyor ama yok Bi daha koşmam
FoamSea Erayalpp geçici bir süreç canım biraz daha dikkatli ol bir süre tamamen iyileşicez tabii ki kolay değilki kaç kat kesi atıldı ve mucizevi bir şekilde dünyaya insan getirdik😇🤍😅 merak etme hep böyle olmaz
Erayalpp FoamSea benim 3 cü ötekiler normaldi bilmem böyle şeyler bu maalesef zordu birde 3 cu kolay olur diye bekledim ama yok öyle şeyler yarım kaldım resmen yaaa