lalbg BM22121 patatesi rendeliyosunuz sonra suyunu sıkıyosunuz. Sonra içine biraz kaşar peynir rendeliyosunuz, bir de yumurta kırıyosunuz (kişi sayısını bilmediğim için tam ölçü söyleyemiyorum) sonra mücver gibi kızartıyosunuz☺️
YeniAnneIstanbul BM22121 oruc tutsam/sahura kalksam ton balikli, peynirli tost yiyerdim tok tutmasi icin 😊
Milkshake Ben sigara böreği ve paçanga yi çok seviyorum o yüzden mutlaka olur dondurucuda ramazanda paçanga yi pastırma yoksa sucuklu biberli kaşarlı yapiyorum o da iyi oluyor pişi de yapabilirsin krep pratik olması açısından milföy pide hepsi olur
BM22121 Milkshake paçanga bende seviyorum ya çok güzel ama sahur için biraz ağır olabilir gibi bilemedim😂😂 bir zamanlar benimde buzluk stoğum vardı bu ara kızım bacağıma yapıştığı için hepsi bitti 🤦🏻♀️😂😂
ahkukuli BM22121 ben pişi yaptım bu akşam canım namı değer hamur kızartması valla mis gibi de tok tutuyor
YeniAnneIstanbul BM22121 yaa haklisin bende ilk o saatlerde yiyince oyle hissetmistim ama sonra bir kac defa deneyince farkli farkli alistim 😀