Cnm 4. Ayda verılmelı dıye okuyorum hep.los ışıklı bı odada besıgıne koyun yanında oldugunuzu hıssettırın pış pış yapın karnını,alnını oksayın.sakınlesınce bekleyın.ılk bır hafta zorluyomus kararlı ve sabırlı olmak gerekıyo tabıkı.sonrasında alısıyo dıyolar .benım kızımda 4,5 aylık denemelere basladım.aglayınca kaldırmıyorum (tabı sıddetlı aglamalar dısında)emzıgını verıyorum dalıyor tekrar