Seatib ay tam çıldırmalık bizde de evde üç sene boş beleş yatan oğluna vermemizi istemişti zaten kurbanı da akrabaya evi arabası olana dağıtıyorlardı zaten sadece eşim kesiyor bunlar beleşçi eti ayırıp kemik veriyorlardı ben el koydum gerçek ihtiyaç sahiplerine dağıtıyorum onlara da bol bol verdiğim halde az verdin bize dedi diğer oğluna ayrımcılığı söylemiyorum bile bu sene sırf böyle uğraşmamak için kendi memleketimde düşünüyorum. Benim sevap anlayışımla onlarınki çok zıt