Lenavegeceninannesi zlmakkaya41 ben gebze de cihangir bey e gittim hamilelegim boyunca ve hala da ona giderim yillik kontrollerim icin bizim aile doktorumuz kendisi muhtesem ve sahane bi doktordur
Nzlsl İyi çok iyi ama çok yoğun. Ben bu yüzden bıraktım akademi hastanesi Nuri bey e gittim . Sonra iyi ki Nuri bey dedim . Bence muhteşem bir doktor .