Kizlar kızım 2 .5 yaşında hemen hemen herşeye ağlıyor parka goturyorm çocuk yaklaşıyor hemen ağlıyor gitsin diye.saatlerce susmuyor misafrlige gitdigimde de aynı şekilde Ebrar yapma dediklerinde bile hemen ağlıyor ve susmuyor artk ne yapacağımı nasıl davranacgimi bilmiyorum
Kreşe gönderip sosyalleşmesni istiyorm ama korkuyorum ordada durmassa. Aranızda çocuğu böyle olupta düzelen varmı