Leonsmom muayene olmadan randevu alarak direk gidebilirsiniz öncelikle kasık kenarları sanırsam iğne vuruyorlar o an ağlıyorlar ama hemen geçiyor zaten 20 dk sonra uyustugu için kesme işlemine gecyolar bittikten sonra agri kesici yazıyorlar onu icirmeye başlayacaksın 2 saatte bir ve bardak konuluyor 2 tane klinikte bardak jel sunacaklar bardaklar pahali dışarıdan 1 paket alsan yeterli oluyor jel ben aldım boşa aldık 1 kerekullanayim dedim can yandı doktora sorduğumda kullanma dedi ilk 2 gün oturmaklazorlaniyorlar 5.gun de klipsi çıkartıyorlar klipsi çıkarınca bebisler çok ağlıyor susması için sevdig oyuncak goturebilirsin arabayla gidecekseniz arabada susar uyur ve hemen zaten iyileşme süreci kendiliğinden geçiyor banyo yaptirabiliyorsunuz klipslykn de oluyor fakat köpüksüz benim oğlum dediğim gibi gece ağlamak ney bilmedim hiç birsey anlamadık