mombunny Sanırıım çok fazla seçenek olduğu için anket olarak düzenleyemedim. Duru Sare İpek Nil Bilge Güneş İnci Şimdiden teşekkür ediyorum 👼
Sarikuzumalp mombunny İpek, Güneş ve İnci 😄 Güneş ismi çok hoşuma gidiyor kızım olsa koymayı çok isterdim ama koyamam 😅 belki bir kızım olurss ipek inci koyabilirim çok hoş 🥰
kerem_imm mombunny Nil nehrinin mısırın kalbi olması, kurak topraklara hayat vermesi beni etkiliyor. O nedenle Nil ismini çok seviyorum.
MoRella mombunny Bence hiç biri.. En güzel benim kızımın adı olan Beste dermişim🙃 Şaka bir yana Nil ve İpek isimlerinden yana benim oyum🙋♀️
HonKiPonKiDoNiNo mombunny İpek benim ismim, Bilge kizimin 2.ismi 🙈🥰 Yukaridaki isimler icinde en nadir kullanilani ipek 🤌 Heryerde rastlayamazsiniz.