Buse8 Merhablar, kızım 15 aylık oldu ama halen dişi yok. Bu durumu yaşayan varmı 14 aylıkken doktora da gittim ama ağzına bile bakmadan çıkar çıkat dedi sadece. Onun haricinde kanlarına baktı normal hersey dedi. 🙄🙄
Buse8 Gocicim arada bir unutsam da kullanıyoruz, ama doktor kan alırken d vitamini istememiş ona da anlam veremedim.
Gocicim Buse8 devlette yapiosaniz d vit cocuk doktorlari bakamio galiba fizik tedavi gbi bisiye yonlendiriolar o yazdirabilio :/ belki degismistir ve unutmustur baska bi doktora goturun musaitlinizde