Minikpanda12 Kızlar bebeğim 3 buçuk aylık ve ben sadece bir kez adet gördüm şu an da olmam gerekiyor hatta 2 hafta gecikti normal mi bu durum endiseye kapılmak istemiyorum
Leylaa_ Minikpanda12 Bence bu ay bi şeyler var bi çok kişide gecikme oldu benim 20 gün geçti . 4 gün önce oldum çok şükür 😂 bende 3 aylıkken olmustum diğer aylar 5 gün geçiyordu martta 20 gün geçti
SheShines Adet düzensizliği doğumdan sonra normal ama konumasiz ilişki yaşadıysan test yapman en doğru olur.
reynwoman Leylaa_ vallahi bende 7 gün geciktim iki kere birer gün arayla test yaptım ama negatif ama hala adette olmadım deli olcam 😩😩