Maheste Merhaba hanımlar tayt korse arıyorum hem sıklaştirip hem ter attiranlardan , Beden inceltenlerden falan . Kullanan var mi memnunmusunuz ? Varsa hangi siteden aldınız önerebiliceginiz yer var mı ?
hunilimomm Maheste termal tayt kullanıyordum hamile kalmadan önce acayip bir terletme yapıyor yürüyüş lerde ev işinde felsn giydiğim de çamaşırım ıslanıyor sıksan su çıkar 😂 tredyoldan almıştım takım halinde
frambuaz Maheste tayt trendyolda mistirik diye bır site var oranın taytları korselı canım okadar sıkılastırıtor kı toparlaması harıka
2melekkannesiii kodexkorse aldim gayet memnunum basenlerim vardi 2 aydir düzenli kullaniyorum incelme sagladi eşimde farketti 🥰🥰
Tuba_2020 Lady thin termal tayt almıştım, o dönem daha kilolu idim şimdi bol geliyor eskisi kadar terletmiyor.. Düzenli kullanımda etki ediyor spor yaparken veya yürüyüş yaparken kullanıldığında bence etki ediyor.
Tuba_2020 Ndrg-12 hayır kıvrılma olayı olmuyor zaten kalın bi kumaş ama bedeninizi alın derim bol olunca pek terletmiyor.
bir_AlPaRsLaN_annesi Maheste ben aldım daha dün geldi kargodan nedefit marka 129 ₺ hoşuma gitti benim toparladı keşke doğumdan hemen sonra giyseydim ama geç keşfettim bı de büstiyer ve korse tayt takımı vardı onu görmedim görseydim onu alırdım sadece tayt aldım
Tuba_2020 Ndrg-12 o göbek bi çoğumuz da var☺️sporla birlikte gider lakin tek tayt ile mucize beklemeyin derim.