Ne olur bana sabır dileyin. Hep mi bir çocuk ağlar? Hep mi dışarı çıkmak ister? Dışarı çıkarırım parkta durmaz caddeye koşar. Kuşumuz var evde sürekli ama sürekli aşağıya indirmemi istiyor sevmek için. Koltuk tepesine çıkıyor yapma oğlum diyorum kahkaha atıyor birdaha yapıyor. Yemek yaparım paçamda. Temizlik yaparım dibimde. Ağlamak istiyorum artık. Ne zaman geçecek bu dönem ?