yedinmiannecim MaSe1620 bedavacılık seni işinden ediyor olmalı ahahah😂 yahu gece gece bi çıkıp git şuradan şarjımı bi takıntılı için tüketemem daha fazla
yedinmiannecim Hypatia1 arkadaşıma ait idi kedi. 2 3 ayda bir yaptırmalısın deyince sormak istedim. Kulak tırnak genel bakım aşı vs
Hypatia1 yedinmiannecim tırnaklarını ben kendim kesiyorum . Kulak temizliği göz diş temizliği için spreyler var onları pamuğa sıkıp temizleyebilirsiniz. Parazit iğneleri dediğim gibi parazit yoksa boşa . Diğerlerinide yaptırmalısınız . Karmaydı vs .
KahveliVera yedinmiannecim belediyeler sadece sokak hayvanlarina ücretsizdir Cins kedimiz var bizimde bizde aşıları ilaçları parayla ilacli mama kullaniyoruz 600₺ her ay gidiyor