Bebegim 10 ay 10 günlük doğduğunda aptamil kullandım 3 ay kadar sonra sma ya geçtim bebegim reddetmedi sma yi o zaman içti hemen . Şuan da hala sma kullanıyorum aptamile geçmek istiyorum acaba Reddeder mi bebeğim bu ayalr da mama degiseniniz varmi ? Vede sma ya göre aptamjl dağa çok kilo aldırıyor diyorlar sizde böyle bir duyum aldınız mı??😇😇