Berenikomm bizim de bi arkadaşımız vardı iki arkadaş onun evine gidecektik ben şık bi meyve standı aldım kaseli falan diğer arkadaşım da plastik tepsi getirmişti bide en çok bu lazım olur evde demişti😂 gideceğimiz kişi de yeni evli değil ev aldı diye gitmiştik o geldi aklıma 😁 oraya gittiğimiz de o kızıma elbise almış onu vermişti bende onları davet ettiğimde oğluna takım almıştım yeni böyle bi ters olay olmuştu 😂😂😂sende bebeğe al bence