Kızlar bebeğim 4ay 11günlük daha tam dönemiyor sadece sağ sola yatıyor O kadar anne yanı beşik almıştım onu kullanıyorum 70×100 sanırım onda rahat edemediğini düşündüm çünkü uyutup ona koydum 5dk sonra uyandı, sonra kendi yatağıma koydum
Biraz salladım Böyle döndü uyuya kaldı acaba artık beşiği küçük mü geliyor diye düşünüyorum ama daha çok küçük odasını ayıramam odasını ayırırsam montessori almak istiyorum. O yüzden acele etmek istemiyorum varmı aynı durumu yaşayan acaba yatak küçük mü geliyor
https://imgyukle.com/i/RRgvkc
https://imgyukle.com/i/RRgzHR