Kızlar öncelikle herkese hayırlı geceler inşallah bebislerinizin upuzun uyuduğu uyanmadiği bir gece olur 😍 7 aylık oğlum var akşam 7 buçukta mama yer uyur 10 buçukta tekrar uyanır mamasını yer uyuru saat 3 e kadar yatar genelde 3 TE tekrar yer ve 6 da yine mamaya kalkar 8 de kesin olarak uyaniriz şimdi benim sorum şu 8 de zaten uyanıyoruz bu saat 6 daki mama olayını nasıl iptal edebilirim yani uyuduğu yerde 3 saatte nasıl acikiyor ya da alışkanlık mi bilmiyorum nasıl kesebilirm yardımcı olur musunuz hepinize teşekkürler şimdiden