sarmaliklahana Kızlar giden var mı yada gitmiş olan. Yarın gidicez ama hava 9 derece ve yagmurlu 6 ay 28 günlük kızım var. Pazar yeri kapalı falan diyorlar otopark gibi 2 katlıymış öyle mi acaba 😇🤭 Birde sizce gercekten ucuz mu?
prensesannesiiiiiiiii sarmaliklahana yoo iki katlı değil üstüde kapalı değil normal pazar gibi büyük sadece bebekle gitmemenizi öneririm çok kalabalık oluyor
edsn1 sarmaliklahana üstü kapalı bir pazar değil hava yağmurluysa bebeğiniz de küçük çok tavsiye etmem daha sonra hava ısınırsa gidin bence
sarmaliklahana prensesannesiiiiiiiii yaaaa ramazan günü hemde pazartesi diye erken gidicez zaten 11 gibi orda oluruz dedik de. Ona göre gidelim diye düşündüm 🤔🙄 uygun mu peki sizce Biz internette instagram da gördük o yüzden gidiyoruz
sarmaliklahana edsn1 instagram da gördük de baya uygun ve güzel seyler var birde otopark gibi üstü kapalı demişler ona sevinmiştim 🙄 Şansimıza da bir yarın yagmurlu sonrası güneş 😆
Fatma69 sarmaliklahana hava yarın soguk bebekle zor olır biz gecen gün gittik çokkk kalabalıktı 10 da pazardaydık bebek arabası ile tezgahlara yaklasamadım çok zorlandım tavsiyem imkanın varsa cocuksuz git ,uygun şeylerde vardı her bütçeye uygun ne ararsan var
sarmaliklahana Fatma69 aaaaaa o kadar kalabalık mı ya maşallah 🙄 cocukları bırakalım ozman ya olmaz öyle dogru diyorsunuz
BARTUMOM sarmaliklahana ustu kapalı olan Murat mahallesindeki oda pazartesi kırılıyor birbirlerine yakınlar ama orda sebze meyve var daha çok sosyete pazarının üstü açık ramideki