Balim38 Kızlar 4 aylık bebeğim var. Eskisi gibi mama yemiyor. Huzursuz değil atakmıdır nedir bilmiyorum sma mama kullanıyorum 5 6 saatte bir 50 cc içiyor. Yani gün boyu ancak 200 cc içiyor bu Ay 700 gr almış bakın kimsenin çocuğunu kıyaslamak için yazmıyorum. Amacım öğrenip ona göre mamasını mı değiştirsem 4 aylık benekleriniz kaç saatte bir kaç cc içiyor
Azraam Balim38 benimde kıIö 4 ayında 750 kg aldı bence o ayda gelişimi gayet güzel benimkinde biberon emmiyor zorluyorum bayağı uğraşıyorum uyku sersemi daha iyi içiyor
Bebegimm1 Balim38 maşallah az icmesine ragmen guzel kilo almiş atak donemi oluyor ben hic atak ne bilmedim ama 4.ay atagi yaşamistik bebegimde istahsizlik vardi mamasina devam edin guzel kilo almis
Kerem_mom Benim ki 3 4 saatte bir emdikten sonra günde 2 ya da 3 kere 50 Cc içiyor . Ama bende zorluyorum oyalıyorum o şekilde içiyor yani kendiliğinden değil , 4 gün önce gittim doktora . 800 gram almıştı bu ay .
Eserr-80 Ellemesem içmicek 5. Saatin sonunda zorla veriyorum biberonu diliyle ittire ittire zor veriyoz 100 cc filan anca içiyor
Kerem_mom Kaç kilo peki bebeğiniz yani ne kadar doğdu şuan ne kadar , benimde 3. Ayında az almıştı 350 gram kadar