Bebeğim 44 günlük Cumartesi gecesi aşırı gaz sancısı vardı sabah 5 te uyudu çok ağladı vücudunda kırmızı döküntüler oldu ben ağlamaktan diye düşündüm ateşi 37 lerdeydi sonra 38.5 oldu acil üniversite hastanesine geldik kanda enfeksiyon var belinden sıvı almamız lazım dediler bize risklerini söylediler ağlaya ağlaya imza attık aldılar menenjit varmış ve bu ağız yoluyla geçiyormuş doktor en az 3 aylık olana kadar bırakın öptürmeyi koklatmayı kucağına vermeyin kimsenin dedi kimse alınır yok görmemişin çocuğu olmuş der diye düşünmeyin dikkat edin bizim içinde dua edin hastanedeyiz 🙏🏻