Angel00 Gul-42 biz 5 aylığız daha rotavirüs 2. Dozunu olduk bu ay Mayıs da 6. Ay aşımız olacak ama ne olduklarını bilmiyordum teşekkür ediyorum bilgilendirme için 🙏😊
glsma06 Gul-42 bizde yan etki olmadi hic asi olmamis giniydi 2. Ve 4. Ay asilarinda atesimjz oldu ilk gun bunda hic olmadi cok sukur agizdan ve bacaktan 3 tane menenjit agizdan yapiliyor
Angel00 Gul-42 3 doz da birden vurulmuyor degil mi ilk dozu 7. Ayda vurdursak sonra ne zaman kadar süre geçmesi laızm üstünden birde biz sağlık ocağı takipliyiz pek bilgim yok kendim araştırıyorum aile hekimimize söylüyorum
EkiminAnnesi Gul-42 bizim hiç bir aşımızda ateş huzursuzluk olmadı çok şükür. Bacaklarına anestezik krem sürüp gittim. Uyuşmuştu zaten acısını hissetmedi ama karma aşı yaktığı için çok az ağladı
Elifkskl Gul-42 2 bacakdan 1 de ağızdan damla bizde hiç zor geçmedi vurulurken ağladı sonra normale döndü hemen
BenMathilda Forumumuzda aşı karşıtlığında bulunmak yasaktır. Bu nedenle aşı karşıtlığı yapan hesaba iki gün askı verilmiş olup yorumlar silinmiştir. Bu gibi durumlarla karşılaştığınızda lütfen bildirin. 🙏