Mrv_cnl aynısı ni yasadim yaşıyorm yani kziim 4 yaşında bebeğim 4 aylık ilk 2 ay aşırı zordu adapte olamama ,kizmla ilişkimiz zedelendi. Sürekli aglio ,bende tabi ,yetemiyodum yemeği banyosu ilgilenmesi asla kolay değildi çok yiprandik, son iki aydır düzene girdi artık oda kabullendi bende daha sevecen ilgili oldum , lohusalık çok farklı bisy ,oyuzden bu evreler her ne kadar kendimze guvensekte kestiremiycgmz anlarla dolu ,krizleri olabildiğince sakin ve bu durum geçecek deyin kendinize başka türlü yıpratır .. ve benm eşim destek deildi hiç ben anlamam kafasında 😥