SerraSeyda Kızlar bu bebelerin ayak altına zeytinyağ sarımsak kürü yapan var mı nasıl yapıyorsunuz sadece yağı mi sürüyorsunuz
MiniKaya SerraSeyda ben yapıyorm sarımsakları ezin üzerine zeytinyağı koyun 1 gece dolapta bekletn sarımsaklar yağ ile iyice özleşsin sonra sadece yağ olan kısmı sürüyorsunuz baya iyi geliyor ateşide kesiyor öksürüğüde