Esestutu Arkadaşlar 1 hafta sonra 1 veya 2 günlüğüne bebeğimden ayrı olcam bu süre için şuan sütümü sağıyorum sizce normal dolaba mı yoksa buzluga mı atmam lazım
SumeyraErva Esestutu buzluga atmalisin 3 gun normal dolapta durabilir 3 ay buzlukta durabilir icirecekleri zaman ilik suyun icinde eritip ilitirlar o sekilde verirler ama kesinlikle buzluga
Derinminakolay Esestutu Bence buzluğa atmalısın daha sonra kullanacağınız zaman süt sağma poşetinden çıkarıp sıcak suyun içine koyacaksınız
Bebeminnie SumeyraErva ılık suda eritilmez önce buzluktan dolabın alt kısmına inecek, buz çözülünce binerona boşaltıp biberon sıcak suyun içinde bekletilerek ıstılır
SumeyraErva Bebeminnie hakli olabilirsiniz ben cok yapmadim bi kac kere bu sekilde yapmistim demekki bende yanlis biliyomusum uyardigin icin tesekkur ederim
Bebeminnie SumeyraErva rica ederm 🤗 aslında buzluktan çıkarılan her şeyi aynı şekilde çözdğrmek gerek eti mesela suya koyuyorlar cok yanlş bakteri üretir, buzdolabına indirmek gerek sonra oda sıcaklığına çıkacak
SumeyraErva Bebeminnie ette dediginiz gibi acelem yoksa oyle yapiorum ama sutu bi kac kez bu sekilde kullanmak zorunda kalmistim ama yanlismis bilmiyordum ogrendigim iyi oldu
Esestutu Bebeminnie peki şuan sağdığım az gibi bunu normal dolaba koyup yarın üstüne sağıp ekleyebilir miyim
Bebeminnie Esestutu eklememek gerek canm çünkü 3 gün süresi oluyor ya, bu sefer karışmış olur süreleri, ve soğuk sütün ısıs düşmş olur eklendiğinde. ama 1-2 gün içinde içireceksen yeni sağdığını biraz soğutup sonra üstğne ekleyebilirsin
Portakal Esestutu benim kızım küvezdeydi ordaki mamacı ayrı ayrı paketleyip getirmemi istemişti orda kullanacağı zaman karıştırıyordu ama ben saklarjen ayrı saklamalıydım