Arkadaşlar merhaba
21 gün önce doğum yaptım. Geçmeyen meme ucu yaram var. Kremliyorum gümüş kapakta aldım kullandım artık ağlayarak emziremiyorum ama acıyor canım bebeğe süt vermek istemiyorum resmen. Uçlar kanıyor yaralarım kapanmiyor. Lutfen tavsiyesi olan varsa ya da başına gelen ne yapabilirim ??