Saremmask Bu fondöteni kullanan var mı acaba almak istiyorum ama çok olumsuz yorumda var bilemedim şimdi kapaticiligj yüksek diye almak istiyorum bu ürünü kullananlar yorum yapabilirmi lütfen 🙏❤️
Ikrazumra19 Saremmask fondoten değil ama bb kremini kullandim cok memnun kaldim hala devam birti yenisini alicam
Elaninannesiiii Saremmask bb kremini kullanıyorum ilk çıktığından beri yüzüme sadece onu kullanıyorum. Harika ötesi birşey. Ben esmerim medıum kullanıyorum
Ikrazumra19 Saremmask normal ama nemlendirmesini sevdim benim cildim cok kuru baska bb krem pul pul kuruyordu bu kurumuyor mesela cok leke yok o yuzden gunluk kullanima yeterli nence
Elaninannesiiii Saremmask olur canım sana 100%100 tavsiyemdir. Ne fondöten in ağırlığı var nede diğer bb lerin saçmalığı. Cildin le uyum sağlıyo hemen kremsi bi yapısı var. Valla o kadar çok seviyorum ki anlata anlata bitiremem😂 sanki ben satıyorum🤣
Elaninannesiiii Saremmask indirimde hatta şuan doğum günüymüş 67₺ falan ben verdim sipariş normal fiyatı 120₺