iPhone kullanıyorum ama batarya bitti ve canıma tak etti bu şarj işi. Samsung alırım en azından telefonu kullanırım dedim. Bir görüntülü aramada kaç dk olurda olsun hemen şarj bitiyor. Malum fiyatlarda çok yüksek idare etmeye çalışıyorum ama olmuyor. Babam doğum günü hediyesi olarak alacak. Eşimde ıphone al kamera iyi diyor ama hem kamera hem batarya iyi olan bir öneriniz var mı. iPhone yeni telefonları da hemen batarya gitti mi kullananlar falan yazabilir mi. Her türlü öneriye açığım kızlar