Kızlar Arap tava oluyor ya onu yaptım bugün akşam yemeğine güzel olmadı daha doğrusu eşimin hoşuna gitmedi pek bende pek sevmedim suyu mu cok koydum ne hata yaptım bilmiyorum az yedik biraktik onu nasıl değerlendirebilirim içinde kıyma sebze var dökemem de çok pahalı her şey günah baya da malzeme kullandım ne yapabilirim kızlar ☺️