KFsahin bence yasak diye bir şey yok her zaman kaşıkla destekleyebilirsiniz. Biz 6.ayda parmak gıdalarla başladık, kaşık kabul etmiyordu oğlum. Sıvı şeyleri bardakla içiriyordum, çorba çok tercih etmedim çoğunluğu su diye. Git gide profesyonelleşti, 9.ayında artık börekler, pankekler, köfteler, sulu yemekler kendi yemeye başladı. 10.ayında zeytinin çekirdeğini çıkarıyordu. Şu an 15 aylık kaşık ve çatal kullanabiliyor. Benim bebeğim daha akıllı değil, ona daha çok fırsat tanıdım. Dökmesine izin verdim, yemediğinde ne kadar üzülsem de zorlamadım onun bilgeliğine bıraktım. Bazen kendi yemek istemediğinde ben kaşıkla destekliyorum, o nasıl isterse anlayacağınız.